mandag 24. februar 2014

Mariusgenseren til Daniel

ble akkurat ferdig til bursdagen hans. Jeg var litt usikker ei stund om jeg skulle klare det. Synes han kledde den kjempe godt. Flotte gutten. Mønstret til denne genseren fant jeg på nettet. Veldig enkel gammel mønster som hadde stått i et ukeblad. Nå blir det ikke flere Marius på ei stund. Synes mønstret begynner å bli litt oppbrukt også.  Det finnes et hav av andre fine gensermønstre faktisk.
Synes det er så artig å strikke sokker, kan se TV og alt uten å se på strikkinga. Plutselig er det klart for hælfelling og da er jo halve sokken ferdig. Disse blir tatt med til Sverige neste gang, allid godt med ullsokker og peiskos.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...