lørdag 18. januar 2014

Nydelige Helgeland

Vi har hatt landvinsrokk snart 2 uker og det føles på kroppen. Men det er vakkert med nydelig sol, hadde det bare ikke vært så kaldt. Turgåing er lagt bokstavelig talt "på is", jeg har vinterkjeldressen min i Sverige og uten den er det altfor kaldt.

Som bildene viser fra jul, så hadde vi nesten samme været da. Her er vi på Rodalstranda med Era og Saga på strand og skjell tur, men det var også en kald fornøyelse. Saga snublet i strandkanten så det bar heimover i en fart.

 Jeg strikket kofte til Oskar i julegave, er spent på om den passet. Antar Milda og Elemiras med Oskar kommer innom snart. Dem har vært i Litauen i jula.











Ønsker alle en fin lørdagskveld. Her blir det pizza med hele familien. I morgen er vi bedt i barndåp, det gledes.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...