onsdag 14. desember 2011

Jula nærmer seg.

Sminkepunger i et nydelig blomstret stoff. Måtte bare sy to stykker.
Tror jeg har sydd siste sømmen på symaskina før jul. I hverfall er det ingen planer om mere sying. Disse grytegrytene er en bestilling . Hadde julemesse før et par uker sider og det var veldig moro.

Salget gikk over all forventning. Fikk solgt unna en massesom jeg tenkte ingen villle kjøpe. Nå blir det artig å sette seg til symaskina etter jul og begynne å sy igjen. Det mangler ikke på stoff for å si det sånn. Jeg kjøper jo alltid noe nytt med meg hjem når jeg er ute å reiser.

Ellers så er juleforberedelsene i gang. Har bakt meg ferdig, bare julebrød igjen er planen. Har lært fra tidligere jul og baker bare det jeg vet blir spist. Selv om småfuglene trenger mat, er det ikke artig å tømme boksene ut bak huset etter jul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...