onsdag 11. september 2024

På solens øy

 Som dagene går på denne solens øy. Snart 3 uker og kun noen få dråper regn en liten time, ellers er det sol og sol. Og det er så enkelt å tre inn i denne verden som kun består av sol, nydelig mat uansett hvor vi spiser og en solseng ved stranden. Havet er som et stor badekar med lunket vatn og det svøper seg rundt en som fløyel.

Nei vi er i paradis. 



Noen ganger er det så mye mat at jeg og mannen deler en porsjon. Og folk er gjestfrie. Alle hilser og ønsker oss velkommen. Såklart, de skal jo leve av turistene, men dog.

Når sola går i havet om kvelden tenker jeg på hvor heldig jeg er.


Granat epler i hagen på hotellet.



Men om en uke blir det hjemreise. Gledes det også. Symaskina er nok særlig bedrøvet og venter spent tenker jeg. Blir godt å komme sammen.

Ha en lun aften.

2 kommentarer:

  1. Nyt det og lagre masse god energi!

    SvarSlett
  2. Ser deilig ut, - håper på en tur til Lanzarote snart jeg ....
    Hvis ikke, så blir det Kypros i november.
    Ja symaskina er kanskje litt sur på deg nå,.... hehe
    Uansett, så er det alltid godt å komme hjem igjen også.
    Kos dere de siste dagene, - klem

    SvarSlett

På solens øy

 Som dagene går på denne solens øy. Snart 3 uker og kun noen få dråper regn en liten time, ellers er det sol og sol. Og det er så enkelt å t...