søndag 22. oktober 2017

Vinter måned Oktober

Jo det er det, en vintermåned, men ikke for oss på Helgeland. Som seg hør og bør på denne årstiden plopper det opp sånn dann og vann veldig fine dager. Ja med sol og klar himmel. Snø er det heldigvis sjeldent vi får så tidlig.
Og vi forsøker å nyte det. Kaldt som faen  med lett østlandsvind, men naturen trollbinder oss med lys og mørke.





 Og  for ikke å glemme Torghatten.

Det har vært lite turgåring siste dagene selvom været har vært så flott.  Etter jobb blir det ofte en tur til min gamle mamma og så prøver jeg å få sydd litt før dagen er over.

Har hatt sytørke lenge etter all ferien, men nå er jeg igang. Det blir julemesse i år også, tenkte ikke å være med i år, men så blire det litt dumt det og.  Det er supert å få solgt noe og rydde plass til nye prosjekt. Har allerede en del bestillinger og det stresser meg litt, men antar jeg kommer i mål i år også.

Disse er til mobil laderne. Kjekt å ha med på tur og reiser. Vet hvor laderen befinner seg til enhver tid.😰😰
Syntes dette stoffet var så pent da jeg kjøpte det på  Stoff og Stil. Det ble akkurat nok til to sånne toalettvesker.


Som alltid syr jeg mange grytekluter til jul, dette er første paret. 

Nå ruller fotballen over TV skjermen og stemningen er til å ta å føle på for min bedre halvdel. Jeg holder meg i skinnet og tenker på stoff.
 Ha en forballfri aften.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...