mandag 28. august 2017

Kveldene er blitt mørkere og vi vet det går mot høst. Bildet er fra Rodal en høstkveld i år. Dette er det fineste stedet jeg vet om. Har hatt så mange turer hit. 

I dag har det vært en fin dag. Ikke så varmt, men fint likevel. Siste krampetrekning dette. Men herlig uansett. 

 Nå er det 3 dager til jeg reiser til Kreta med jentegjengen fra jobb. I 4 år har vi spart til denne turen. Nå er dagen snart her og kofferten er tatt ned fra loftet. Klarer aldri helt å bli enig med meg sjøl om det jeg skal ha med. Ofte blir det unødig "overvekt" som en ikke har bruk for.  Skulle tro en skulle lære etter turer i mange år he he.




Det er alltid et "must" å ha et strikketøy i hendene ihverfall no som det går mot høst. Har så fin og god oppskrift på babysokker. Det er blitt noen i årenes løp. Disse blir til ei lita jente som kom til verden nylig. 






Så er det dissa da fra kvinneklubben Ku. På min tur i skogen ble jeg obs på disse som sto og fulgte meg med øynene. Ser ut som det er ei ammeku og kalven hennes ,( hun til høyre i bildet er sikkert barnevakten) Jeg blir glad av å se slike bilder fra virkeligheten der ku og kalv får være sammen i vår verden der det bare er pengene som rår. Møø er helt riktig å si her. Ha en dyrevennlig aften.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...