torsdag 9. februar 2017

Med en himmel i brann.


 Vi har flotte dager på Helgaland, Klar vær med sol om dagene, landvind og 2-3 minusgrader. Ypperlig turvær for innesittere. Det er som vi myser mor sola og må vende oss til lyset igjen. Men ingenting er som en solnedgang tidlig på februar. En brann på himmelen.
Magisk spør du meg.



Med unger og hunder ble det en fin tur i "Helvete" i går. Kan bare ikke unngå å si det: skulle gjort det mye oftere.....uten tvil. Hele kroppen våkner til liv og så blir en som barn igjen ikke minst når en har ei småjente i handa. I godt selskap går det så fort også, neste gang skulle vi ha med boller og kakao ble vi enig om.







 Har så smått bjynt å sy litt. Kjøpte så flott stoff i Trondheim som ble til to nesten like toilettvesker.


 Og en sminkepung av et stoff jeg har hatt liggende lenge. Skulle passet bra til en gutt fordi det er stoff med tog på. Skal sy en stor guttetoilettveske av resten av stoffet.
 Og endelig ble dressen til Celin ferdig. Hun er 1 år i dag. Jeg begynte på denne tidlig i høst. Den har ligget klar til montering lenge og jeg har bare utsatt og utsatt. Det var mye mere jobb å montere enn jeg trodde. Heldigvis at den ble ferdig, idag skal vi i selskap. Jeg strikket denne i babyull fra Rema, mariusmønster og avsluttning oppe med rosa. Vakre lille Celin vil kle denne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...