tirsdag 2. august 2016

august

Det er ingen vei tilbake, dagene blir mørkere og sommerdagene går mot en slutt. . 2 august idag og siste sommermåneden. Og vi lurer som alltid på hvor ble dagene gikk til....
Alle planene vi hadde for sommeren, ble de noe av? Fikk vi gjort alt vi skulle?

Huset vårt er under malekosten, nå er det ikke til å stikke under en stol at det går seint. Men nå gjenstår det verste og vi må få leid en lift. Sommerdagene her er ikke alltid å lite på og været skifter fort. Likevel håper vi å få lagt på 2 strøk iår.



 På håndarbeidsfronten har alt vært "nede". Begynte å strikke kopptuer i helga. Men jeg må lære litt hekling for å få en fin avsluttning og det gjenstår å se.




I hagen er det meste snart blomstret ferdig. Min hage er ikke noe å skryte av, alt skulle vært flytta og organisert bedre. Får tenke på det til neste vår......



 Men vi har hatt noen nydelige kvelder. Tror bildene taler for seg selv.



Som min yttergang kan se ut når familie og venna dukker opp. En herlig blanding av små og store sko.  Av og til står huset på hodet, og jeg velger å kalle dette rikdom. Å få besøk er et bevis på at vi er der for noen og vi nyter det til fulle. Ha en regnfri aften der ute. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...