tirsdag 13. oktober 2015

Starten på sy-eventyret er i gang igjen.

Etter en herlig ferie som varte over flere uker begynner livet på syrommet å komme i gjenge igjen, men det har gått sakte, sakte. Startet likegodt med å sy flere ugleputer. Et supert mønster kjøpt på stoff og stil for flere år siden.


I jakten på elgen som pågår no,  kunne ikke denne passet bedre. Faktisk klippet ut av et dynetrekk i flanell for mange år siden. Av og til blir jeg helt satt ut når jeg titter gjennom gamle stoffer og restekasser, der er ufattelig masse å ta fatt på. 

Nok
 en grytelapp fra restekassa. Om snart en måned er det julemesse her og jeg skal være med.  Dermed er det tid for å sy litt. Solgte ganske mye på Dalbotndagene for 3 uker siden og nytt må lages. Kjennes som ideene står i kø, verst er at tiden blir litt knapp av og til.


 Nydelig babyflokk. 7linger fra Amerika.


Skärmavbild 2015-10-13 kl. 12.03.04

1 kommentar:

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...