søndag 24. august 2014

Som dagene går.

FERIEN ER KOMMET. Jeg er i feriemodus, rusler rundt i huset uten mål og meining. Ser ting som skulle vært gjort, men tiltakslysten er borte på en måte. Har såååå god tid. Det er ei lita uka til vi reiser på ferie. Har begynt litt pakking, og som alltid tror jeg å skal ha med bare litt, men så blir flere og flere plagg lagt frem. Og sko, noen til gåturer," ut å spise sko" og strandsko og" tro om man trenger, vil eller må sko".  Av og til er valget vanskelig og som alltid ser man virkelig alt det unødvendige som ble tatt med når ferien nærmer seg slutten.

Vi har nydelige kvelder på Helgeland. Himmel og hav i vakre farger. Tok dette bildet fra vei hjem fra tante på Sør-kvaløya forleden.

Symaskina har surret litt denne helga også. Sydd inn noen topper til ferieturen og fikset litt på en shorts. I farten ble det sydd et par grytekluter også, (kunne ikke la være). Kjenner jeg bare må når stoffene ligger der. 





Synes disse resultat ble bra. De grønne med blomsten ble hempen satt i feil ende og hele inntrykket ble feil, men sånn er det, noe blir aldri som man tror i utgangspunktet.
Kveldshimmel i August.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...