lørdag 3. august 2013

Sommerdager.

Det har ikke blitt helt det store på syfronten.... Men til Marias bursdag sydde jeg to par grytekluter, denne og et par som Maria fikk. Glemte å ta bilde av den som ble bursdagsgave, men den var faktisk penere i andre og skarpere farger. Hele juli har jeg vært bestemor og hatt disse to frøknene på besøk. Så herlig å være bestemor, jeg kan ikke glemme hvor heldig jeg er. Saga og Era er blitt 4 og 2 år. De er helt ulike søstre som bildene viser. I går reiste de hjem til Trondheim. Kjenner jeg savner dem allerede.
Juli ble en regntung sommermåned. Ikke så uvanlig her for den saks skyld. Det var hele 3 uker med regn og grådager. Sånt er til å bli ganske deppa av. Heldigvis har jeg ferien til gode, om litt over en uke reiser vi til Kreta. Det gledes. Nå skal kofferten taes ned av loftet og planleggingen så vidt begynne.
Dette bildet ble tatt for et par kvelder siden på Rodal. Nydelig solnedgang med Vega og himmelblå landet i nord. I går kveld regnet det tollkniver her og vi hørte bare suset av regnskyllene gjennom åpne vinduer og dører. Det var varmt ute med rundt 20 gr ved midnatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...