onsdag 3. oktober 2012

En ferie i Sverige er over.

Hekken ble klippet og utsikten ble super.
 
Det er veldig lenge siden jeg har skrevet på bloggen min. Har hatt laaang ferie i år og vært 14 dager i på Kreta først. Vi har hatt siste del av ferien i Sverige i huset vårt. Nydelige late dager med besøk fra Trondheim. Hekken ble klippet med fantastisk hjelp fra Tim og Stine. Nå kan vi absolutt nyte utsikten over Tåsjøn til fulle. 
Litt bærplukking ble det også. Fant 10 l tyttebær og det er akkurat nok for oss to. Når vi drar tilbake før vinteren, må vi stable veden.


Bestemors hjerteknusere lille Saga vel 3 år.

og Era 15 mnd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...