torsdag 27. oktober 2011

Putekrig

Min sofa er en liggesofa, dvs jeg ligger i sofa og ser Tv, jeg ligger i sofa og leser, jeg ligger også sånn på skeive når jeg strikker. Alle disse liggestillingene krever puter, masse puter. Og i og med at vi støtter oss opp i alle vinkler, er puter en forbruksvare i heimen vår. Da er det greit å kunne sy litt. Jeg er forsåvidt alltid ute etter ett eller annet stoff når jeg er på shopping.
Aller best er å komme på Princess eller Kid. Der bugner det over av gardinlengder i alle farger og kvaliteter og prisklasser ikke minst.
Dette stoffet passet så godt inn hos meg... Det er sydd av to panellengder, kjøpt i Sverige til 40 s.kr.
 Jeg fikk 4 puter og en liten løper. Er så fornøyd med resultatet. Skal ikke så mye til, men det var flott med litt forandring i stua.

Nå har jeg vært forkjølet en hel uke. I morgen må jeg på jobb. Hoster og snyter enda, men føler meg i litt bedre form i kveld.

Fant dette bildet med tekst, ha en flott aften.

3 kommentarer:

  1. Putene var lekre.
    Smart å kjøpe panellengder, og prisen var upåklageleg ;-)

    SvarSlett
  2. Så fine puter! Nydelig stoff! Du er flink å sy. Lekkert!

    Så fint bakeforkle til Saga, også!

    Søndagsklem fra Bente

    SvarSlett
  3. Fina kuddar du sytt. Man kan aldrig ha för många i sin soffhörna :o)

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...