tirsdag 27. september 2011

Grytekluter sydd i tabelettrus

I dag har jeg grusom tannpine og venter på å få komme til tannlegen. Desverre kom jeg meg ikke på jobb i dag. Har sovet lite i natt og veien til besluttningen om tannlegen var kort.
Heldigvis fikk jeg time, det er ikke en selvfølge her på stedet.
Så er det ventetiden da... jeg tok Ibux og da de verste smertenen hadde gitt seg, ble symaskina min eneste trøst.
Sydde et par grytekluter i rasende tempo og resultatet ble dette. Ikke akkurat de mest populære fargene, men dem sto i stil med tabelettrus faktisk.
Kjøpte dette vakre skiltet med krok på Europris i går. Syntes de var nydelige. I tillegg det brettet som gryteklutene ligge på. Av og til forbauser Europris med flotte til til en overkommelig pris.
Lignenede produkter har skyhøye priser dersom de kjøpes på nettbutikker eller "ting og tang" butikker.
Kanskje det er på tide å begynne å kjøpe julegaver også. Jeg samler litt gjennom hele året, men nå inneholder eska mi mye som ikke passer til noen.

Har planer om å sy en del, med det første. Blir som regel liten tid når julen nærmer seg. Ha en julefri uke.

2 kommentarer:

  1. Har du tannpine! Stakkars deg! Bra du fikk time, raskt! Det er ikke så lett, her, for tida.

    Men, gryteklutene ble jo kjempefine! Og toalettveskene i forrige innlegg var også utrolig fine! Du er så flink til dette!

    Tirsdagsklem fra Bente

    SvarSlett
  2. Grytekluter är alltid bra att ha i gömmorna som gåvor. Denna är fin i rätt sammanhang.

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...