søndag 13. juni 2010

Vi har hatt mange dager med sol og nordvind, det har vært kaldt men likevel har vi hatt følelsen av sommer. Det er 14 dager til bryllupet og nå føler jeg dagene går fort. Har bakt 150 rundstykker, en tropisk aroma, verdens beste og en mokkake. Det vanskeligste er å fryse kakene og så ta dem med til Trondheim for å pynte dem. Brudepikekjolen til Myrla er nesten ferdig, bare glidelås og opplegging igjen. Mamma sydde Saga sin ferdig, mangler bare glidelås. Så det ser ut som at det meste går i boks. Jeg har vont i ei tann idag og det bekymrer meg kanskje litt. Må holde meg i form framover, det er mye som skal gjøres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...