søndag 6. juni 2010

Saga er ett år og hun går nå. Hele familien var hos oss i Pinsen og vi hadde flotte dager sammen. Savner henne når hun bor så langt borte. Gla i deg Sagamor.
Finaste Sagamor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

St Hans på Helgeland kan være så forskjellig.

ETTER REGN KOMMER SOL.Jo akkurat nå har vi desidert det dårligste sommerværet i Norge. Vi feirer St Hans i kveld, årets lyseste kveld og sol...