mandag 10. mai 2010

Mandag

Det snør idag 10. mai. Er som en tidlig vinterdag.
Raymond har mye vont etter fjerning av mandlene. Det er 7. dagen og vi håpet det skal bli bedre snart. Vont å se hvor smerter han har. Verst om morgenen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hurra for meg idag.

Som årene går, jeg fyller 72 år i dag, heldige meg. Livet kunne lett tatt en annen vending, men her er jeg, glad og fornøyd. Jeg skal leve l...