tirsdag 18. mai 2010

Det er midt i Mai

og nå er våren endelig kommet. Vi har hatt fine dager, men 17.mai var regnsfull og grå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

St Hans på Helgeland kan være så forskjellig.

ETTER REGN KOMMER SOL.Jo akkurat nå har vi desidert det dårligste sommerværet i Norge. Vi feirer St Hans i kveld, årets lyseste kveld og sol...