fredag 17. april 2015

BABYSOKKER

//strikkogtoys.blogspot.no/2013/02/babysokk-trinn-for-trinn-illustrert.html  
Klikk på linken og du finner oppskriften.

Da lille Mia ble født måtte jeg strikke sokker til henne etter denne skikkelige "gode oppskrifta". En sokk som sitter godt på babyens fot og som ikke ligger igjen i senga eller vogna når du tar opp babyen. Strikket sånne til mine unger også.
De er strikket i rillestrikk, men kan bli veldig fine om de strikkes i vanlig rettmasker.

Symakina har fått hvilt seg litt siste uka. Vi har vært i Sverige noen dager og ordnet med nytt bad i huset vårt i Tåsjø. Artig å komme tilbake, lenge siden jeg var der sist. Finner en egen ro og koser meg skikkelig med bøker og strikkinga mi.


Denne løperen sydde jeg tidligere i vinter. Applikert på ubleket "duntettlerret". Har vasket stoffet for å unngå krymping også. Har sydd flere av denne typen, men de er solgt.


Siste streif av jul faktisk, ble overrasket da jeg så at julestjerna hadde blomstret nå på våren. Syntes den var helt nydelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...