torsdag 4. desember 2014

Stjerneduk

Jeg har sydd en ny juleduk i stjernemønster. Veldig lett mønster og en slipper være så fryktelig nøyaktig. I denne mønstertypen ble det sydd masse grytekluter til messa neste helg. Men så er plutselig nesten alle solgt. Jeg har et lite problem for nå er det lite tid til å sy så mye nytt. Det er mye annet en MÅ gjøre til jul så symaskina blir litt nedprioritert.





 Rødt og lilla er de fargene som er vanskeligst å fotografere i den lysfattige tiden vi har nå i desember.
I dag er en regntung dag og veldig mørk. Snøen er ikke kommet iår og det er like greit, men det blir mye lysere ute med den. Likevel savnes den ikke. Et lite dryss til julaften for stemingens skyld er nok for min del.
Er så smått bjynt å planlegge hva som skal bakes til jul. Er usikker på om jeg skal bake småkaker i det hele tatt. Men så hører dem jo til da. Og så er de best dagene før jul uansett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...