mandag 8. desember 2014

Siste julemessa for iår.

Jeg sydde disse små pungene i siste liten. De er ikke solgt så de blir julegaver.

Da er julemessa over for iår, ighverfall for min del. Jeg har solgt så mye iår og er veldig veldig glad for det. Det motiverer meg til å forsette timene i syrommet.   Nå skal jeg så smått begynne pynting til jul, har lovet meg selv å være ferdig TIDLIG iår. Dvs sånn at jeg bare kan vimse rundt i huset og nyte siste uka. Litt baking må til og så alt det andre som blir gjort i siste liten så det spør om planen er gjennomførbar.


 Ellers så er snøen stadig fraværende. Haster ikke, men så var det dette lille drysset til julaften da.....
Denne lille sminkepungen er julegave til en venninde. Putter litt småstasj i den og håper hun liker.
I dag er jeg fortsatt forkjølet, bra det kom før jul, har vært småforkjølet noen dager og nå er det brutt ut for fullt. Heldigvis går det over. Ha den fin dag der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...