Kuling og regn i kolosale mengder. Akkurat nå har vi et av disse såkalte "hundflirene" dvs solgløtt i vest melleom elingene- Det betyr ikke noe godt, heller tvert imot. Blir flere regndager og kjølig luft. Jeg måtte bringe alle sommerblomstrene i skjul i gårkveld. Selv katten sto og trippet i døråpninngen og myste i været før den smatt inn igjen. Sommerblomstrene såg heller "misserabel", får håpe de livner til igjen dersom sola kommer fram.
Ny blomst iår, den heter cosmos....
I hagen står Bogespireaen i full blomst. For ikke å snakke om Lupin, den er vel en forbannet vekst forsto jeg av fagfolk, hos meg lever den heldigvis i frihet og kan blomstre vakkert. Måtte ta inn en kvist bare fordi det er sommer.
Trenger ikke si så mye om det som er ferdigsydd. Bildene taler for seg selv.👩
Ny blomst iår, den heter cosmos....
I hagen står Bogespireaen i full blomst. For ikke å snakke om Lupin, den er vel en forbannet vekst forsto jeg av fagfolk, hos meg lever den heldigvis i frihet og kan blomstre vakkert. Måtte ta inn en kvist bare fordi det er sommer.
Trenger ikke si så mye om det som er ferdigsydd. Bildene taler for seg selv.👩
I år er det store "loppisen" planlagt. He he, det skal bli litt av et liv når jeg lader den i nærmeste framtid....Jeg skal gi bort og selge mye som er samlet gjennom årene. Ikke for pengenes skyld, men fordi jeg ikke trenger det lenger og kanskje noen andre kan finne nytten idet.
Her blir litt av hvert for enhver smak tenker jeg. Nå har jeg begynt å finne fram og satt en prislapp på. Enda har jeg masse mere, men får se hvordan dette går før jeg fortsetter.Fortsettelse skal følge når loppisen begynner å ta form. Foreløpig syr jeg en del som også i salgboden, dette blir spennende.😊







Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar