søndag 2. august 2015

August har sneket seg innpå oss....

Vi som trodde sommeren var så lang, fikk hakeslepp her om dagen. Like stille som ånden som går, var siste sommermåneden over oss.Fy flate sier nå jeg, husker ikke sommeren har vært så kort noengang. Hva er det som skjer, går tiden fortere og fortere (som ho bestemor sa) når vi blir eldre??? det verste er at jeg nesten ikke har sett en mygg og knapt ein knott. Noen få humler har sveipet innomm, men det var som om de visste noe, for det var snarvisitt gitt. I dag er det 12 gr, iskald sno fra nord og lettere overskyet. Når sola skinner helt uten å være tildekket av alle slags olumskheter, blir vi oppskaket og løper litt hit og dit. Leter opp badetøy og planlegger både badetur og picknic. Men, he he he det er ikke ofte det blir mere enn det. Når vi endelig er ferdig til å komme oss avgårde, er det over. I allefall jeg har trøstet meg på syrommet, med gardinene fortrukket selvklart. 
På bursdagen min fikk jeg dette nydelige stoffet av en venninde. Ekte sy-stoff faktisk. Her har jeg sydd en strikketøysmappe. Passer akkurat til sokkestrikkeriet.
 Det har blitt flere aper også. Her har de presset seg sammen til fotografering. Var rask med fotograferinga og fikk plasert alle nede på syrommmet. Her vil jeg ikke ha noen uventede apestreker... alene hjemme som jeg er attpå til....
Disse fire er nykommere, men tar vel ikke lenge før dem er inkludert i klubben, kjenner jeg dem rett.

 HA EN SUPERFIN DAG.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...