fredag 25. juli 2014

Noen dager er "sytrollet" bare et vanlig troll

Som i ferien for eksempel. Blir ikke mye sydd noe om dagene. Varme sommerdagen må nytes på andre måter. Har kun satt inn nytt glidelås i en jakke og sydd om en kjole til et skjørt. Har forskjellige prosjekt som jeg har lovet å sy, men alle må vente nå. Blir så moro til høsten å ta fatt på nye syprosjekt.



Vi har vært ute i øyene på båttur. Himmelsk sted med hvit strand og lunkent vatn.  Et eldorado for sommerfolket. Det er ikke ofte jeg bader i Norge. Men denne sommeren har satt sitt preg på oss fra Helgeland. Alle snakker vi om været og " at det kan gå an å ha det sånn her" og brun er vi også blitt.

Og snakk om at det er herlig for ungene. I dag henger tåka litt lavt, men håp om at den letter snart. Blir en sykkeltur på ettermiddagen. Her nytes livet ute så mye vi kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...