tirsdag 7. mai 2013

Dukkeklær

Endelig er alle dukkeklærne som Margit bestilte ferdigsydd. Lenge siden jeg sydde dukkelær sist og jeg fant ut at det var kjempe moro. Tar ikke allverdens tid og resultatet blir nesten som forventet hver gang.
Camilla til Myrla er modell hver gang. Hun er en såkalt baby born dukke og alle klærne jeg syr passer til henne.
.
 
En skikkelig utedress må alle dukkene som bor her oppe i nord ha.
Pysjamas og en topp og bukse. Dette er sydd av små rester og det er veldig greit å ha en restekurv å ta av.
Så nå er pakken sendt av gårde til ho Margit ved Bergen og håpa ho blir fornøyd.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...