søndag 21. april 2013

Nye duker

Jeg fikk så lyst på noen nye duker . Hadde så fine stoffer liggende på lur. Men så blir det ikke alltid som man har tenkt. Flaut å si det, men på en eller annen måte gjorde jeg en fatal feil i begynnelsen. Valgte feil vatt og glemte å qvilte før jeg sydde på kanten., Dermed ble alt absolutt ikke som forventet. Kan nesten se ut som stoffet har dratt seg. Det er vel det som egentlig skjer også. Men egen og sta som jeg er sydde jeg begge ferdige i dag likevel.       


Jeg har vasket rundt i kjøkkenet idag. Superfin dag med litt sol og 12 varmegrader. Fikk hengt ut teppet i kjøkkenet og nå kjennes det så friskst og godt ut.  Sommergardinene er også kommet opp.  Det var ikke så skittent akkurat, men likevel følelsen av at nå er det helt rent er herlig å kjenne på. Fikk rammet inn bilder av jentene også. Fikk rammet i julegave og endelig ble det gjort ferdig. Av og til må ting ta litt tid faktisk. Blir såååå bra når det endelig blir gjort da.
 
Ha en fine dag alle der ute.
Vårklem fra" sytrollet".


1 kommentar:

  1. Syns de blei fine allikevel jeg! Sånn er det med oss alle, men heldigvis kan en bruke noen triks innimellom. :) Deilig med vaska hus, skulle bare vart litt lenger ;)

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...