onsdag 1. september 2010

Første høstdag idag.

Ganske kjølig og det kjennes at sommeren er over. Snart blir det Rhodos for vår del og jeg MÅ begynne å glede meg. Har jo ventet på denne turen siden 17 januar iår, så det er litt rart ventetiden snart er over, he he.,

Har sydd litt de siste kveldene. Blir litt lengre kvelder nå som det mørkner tidligere og da blir det inneaktivitet på syrommet. Litt dukkeklær ble det også.
Veskene med hanker er ganske store og rommelige og er ypperlig til en handletur på byen om så var. Tror det blir noen sånne under juletreet i år.

1 kommentar:

  1. Så mange fine vesker! Dette kan du!

    God tur til syden, Sølvi. Kos deg og nyt varmen.

    Klem fra Bente

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...