mandag 23. august 2010

Strømsund.

Forrige helg kjørte vi til Strømsund i Sverige. Vi hadde med Myrla. Bodde på campingplassen og hadde fri tilgang til badebassenget, og gjett om Myrla koste seg. Sverige er et fint land å feriere i. Prisnivået er lavere enn i Norge uten tvil. Det er billigere å spise ute også.
Like ved campinplassen ligger Dollarstore, en lavprisbutikk litt lik Europris. Jeg og Myrla fikk handlet masse, he he. Jammen ble det noen julegaver også som skal i den store esken i kjelleren. Alltid supert når jula nærmer seg og ikke minst dersom en eller annen bursdag skulle dukke opp overaskende.
Jeg har et søskenbarn som bor i Strømsund. Hun har bodd der i 25 år og jobber som frisør. Det er alltid kjempekoslig å møte June. Vi treffes ikke så ofte, men dog så artig det er å ikke minst mimre litt om da vi begge vokste opp på Holm.
Myrla nesten bodde i badebassenget. Vi var heldige for det var siste helga det var åpent denne sesongen.

1 kommentar:

  1. Det hørtes ut som en herlig tur, Sølvi!
    Kjempefine bilder!

    Jeg har nå kommet tilbake på jobb etter ferien. Vi fikk nye skillevegger i dag. Ble mye lysere og lettere!

    Klem fra Bente

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...