torsdag 19. juli 2018

Ho Rebella

Ho Rebella❤ har flyttet inn i Lykkeboden eller Fattighuset om ein vil. Ho står der naken og hårlaus og stirrer ut gjennom vindusruta. Der er som ein skvetter til for ho er alvorlig og noe fraværende i blikket, ja nesten litt overnaturlig. Men jeg har sagt til henne at det kommer bedre dager, kanskje når ho tar klær på, til og med får flytte inn. Ho er bare så helslank og mine klær vil ho ikke  sjå på eingang.  Så jeg får spørre ungjenten om å få noe passende.❤❤




 Som dere ser har hun levd et rimelig hardt liv og er litt "medforin" for å si det på Helgelandsk. Ser ut som hun trenger omsorg og god pleie. Så får tiden vise om hun slår seg til ro.❤❤


I helga skal jeg i bursdag. Så jeg har sydd en duk som skal bli gave.  Den ser litt liten ut,  men er ca en meter  og ble litt sommerlig også.  Håper mottakeren liker den👍👍👍





Ha en nydelig kveld med eller uten klær.

1 kommentar:

  1. Så fin og sommerlig løper! Tenker mottakeren blir glad for den. :-)

    SvarSlett

Ventemodus.

Etter ukesvis borte fra symaskina kunne jeg ikke holde meg borte fra sy rommet lenger. Der står 3 maskiner, alle ute av kurs for å si det pe...