lørdag 24. mars 2018

Påskefri.

Nå kan påsken bare komme. Vi får ikke før tenkt tanken for påskeharen er her. I lystige harehopp.  Riktignok er den bare i stoff og gule farger he he. Har kosa meg litt på syrommet  et par kvelder. Ideen fant jeg på Pinterest. 
Det gledes veldig over noen fridager som bare kan brukes til hva en vil. Jeg har tenkt å lese, sy og ikke minst ligge stille på sofa når det er anledning. Blir været bra antar jeg det blir noen turer også, men det er ikke et "must". Aller best ville det vært om sola kom og vi kunne nyte noen timer ute på altanen med strikketøy og kaffekoppen.
Det ble en ny påskeduk også.  Sydd i enkelhet uten mål og mening og da blir ofte resultatet best. Nå har det regnet noen dager og det er bare en liten snøhaug igjen på altanen. Vi er nok leie vinteren alle nå og venter med lengsel på vår. I kveld skal klokka stilles og da blir det ikke særlige mørkt om  kveldene lenger.




Med ønske om ei god påske til dere alle, husk appelsin og kvikklunch, ingen påske uten. Ha en gul aften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...