mandag 13. november 2017

Julemesse

To stive dager til ende og jeg har vært på julemesse. Til all forventning ble salget riktig så bra.  Jeg er veldig positivt overrasket over at så mange handlet. Og prisen var det ingen som klagde på heller selv om jeg har satt opp prisen fra i fjord. Men jeg er glad julemessa er over. Jeg er ingen selger dessverre. Nå skal jeg sy det jeg har bestilling på.
 I første omgang 7 vesker.  Litt nye juleduker også, men må se hva jeg klarer og hvordan min utslitte symaskin oppfører seg. 

På søndag var været helt nydelig. Nå øse pøser regnet ned og en tenker det er godt det ikke er snø. I dag ville min pappa hatt 99 års dag om han hadde levd, jeg lyser fred over hans minne. 

Disse toalettmappene er laget veldig store og rommer det meste man trenger, selv hårlakkbokser kan stå oppreist. he he.





Denne er sydd av en gammel gardin. Den ble ikke solgt.
Sydde to like mapper i stoff kjøpt på  Panduro. 


På lørdag traff jeg Elena igjen utenfor Coop med tiggerkoppen. Hun ble veldig glad over å se meg. Jeg syns så synd på den dama. Hun fortalt at moren som passet barna var lagt inn på sykehus og hun var ganske fortvilet.  Hun viste meg en gammel mobil og sa hun skulle ringe å høre hvordan det gikk. Hun hadde blitt forkjølet også. Så jeg føler meg litt oppgitt men kan ikke gjøre annet enn å gi litt mat og en klem og vise at jeg bryr meg. 


På Helgeland med regnvær hele vintern skulle Timba absolutt hatt en sånn regnsdress. Ha en regnfri aften. 



1 kommentar:

  1. Så kul att mässan gick bra och att du fick sålt en hel del. Fina necessärer du har i vackra tyger ♥ ♥ ♥

    SvarSlett

Ventemodus.

Etter ukesvis borte fra symaskina kunne jeg ikke holde meg borte fra sy rommet lenger. Der står 3 maskiner, alle ute av kurs for å si det pe...