torsdag 17. august 2017

I morrest da jeg kom ut for å kjøre på jobb, kjente jeg det med en gang. Den skarpe lufta og ein "touch" av høst.  Liker det ikke og prøver å tviholder på sommeren. Nyter solstrålene i dag, men sola er allerede lavere på himmelen og blir  litt ubehagelig rett i ansiktet.


En ny toilettveska er sydd.  Hadde dette lyse englestoffet som er fra en kjempestor duk og nå kommer det til nytte.Havner nok i den store eska.


Og en stabel sokker er det blitt også. >Dette er tv tittings  arbeid "de luxe" . Enda er det mye restgarn igjen og nye sokkker står for tur.









En røver kommer sjeldent alene. Her er det to av dem. Onkel viser hvor sterk han er og svinger Saga rundt. Joda kan ikke nekte for at dette ser artig ut.







 Dette ble dagens fangst på Wish, Ble skikkelig glad da pakken kom, kunne ikke funnet bedre knallfarger som dette. Blir supert å ta fram på syrommet i høst når mørket kommer.

 Jeg er igang med putesyingen til "lykkeboden". Nå blir det bruk for alle restene som er samlet etter mange år ved symaskina. Gleder meg allerede. Å sette sammen farger uten mål og meining er akkurat det jeg vil. Resultatet blir også deretter, noen ganger "matcher det helt og andre ganger blir det helt usmakelig he he. Likevel blir putene flotte ilag og ikke minst brukbare på "lykkeboden".
Ikke glem putekrigen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...