onsdag 12. juli 2017


I all sin prakt står de gamle hagestolene der, nymalte og fine. Synes de ble riktig så "knæsj". Turkis er sommerfarge og jeg skal male flere stoler etterhvert. Skal prøve meg på plaststolene, men antar jeg må grunne med heftgrunn for å være sikker på at fargen sitter.

Hører ikke mye sommer til med votte strikk, men når regnet høljer ned er det greit å gripe det første og beste håndarbeidet.  Ble et par til Saga og ett til Era. 




Saga er en blomsterpike og stadig overrasker hun med bukett..





Hengeblomsten
ble puttet i ei meierispann iår, Nå er jeg redd den regner vekk. I dag høljer det ned og det har ikke vært opphold.

Lykkeboden er ferdig med all sin prakt. Strøm har vi også fått. Stjerneteppet er også kommet på veggen. 
bildene er tatt en dag sola skinte

Nå gjelder det bare å fylle skapet med bøker, duftlys, nydelig musikk og alt hva hjertet kan begjære. Sengbenken er ikke ferdig enda, men skal lage trekk på madrassen snart å få den på plass.
Ha en tørr aften i sofakroken.

1 kommentar:

  1. Stolene ble kjempefine i ny farge! :)
    Og, lykkeboden din var utrolig fin!

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...