lørdag 29. juli 2017

Høljeregn

I dag høljer regnet ned. Så sant som det er sagt... etter sol kommer regn. Er glad jeg bare har inneaktiviteter idag. Etter en uke med sol og varme kjennes det ikke så verst med en regndag. Det eneste er at alle fluene kommer inn og plager livet av en. Alle mine forsøk på å avlive udyrene har så langt mislykkes. I vill luftakrobatikk svirrer de rundt. Min nyinnkjøpte "fluesmekke" duger ikke selv om den er med strøm( batteri) så her må det sterkere lut til. Jakten på den gamle fluesmekkeren hvor en bare dæljer til, pågar....💝🍌🍌💮💮💮 i nødsfall  blir det BA som  får brettes dobbel å gjøre jobben.


Disse to veskene sydde jeg egentlig som toilettvesker, men så ble det satt lange hanker på og ble til to sommervesker i stedet. Den ene ble solgt på markedet vi hadde.
 Denne blå løperen er som vanlig sydd etter innfallsmetoden. Ingenting er så spennende som det, en aner liksom ikke helt resultatet før den er ferdig. Dersom den ikke blir solgt, blir det en julegave å putte i den store eska.  💗

I natt har jeg hatt lille vakre Era på overnatting. Å som alle oss andre så er det ikke hver dag vi er i fotomodus ( se bilde) he he. 

Og jeg er en takknemmlig bestemor som velger å nyte de verdifulle øyeblikkene.
Ha en fluefri aften.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...