lørdag 17. juni 2017

Stines genser

 Endelig kom dagen da jeg kunne overlevere genseren. Hun hadde bursdag i begynnelsen av juni og det er vel ikke så ofte en gir ullgensere i gave da, men jeg kunne ikke la være. Stine hadde ønsket seg genser og jeg strikket den tidlig i vinter. Jeg ble veldig fornøyd med den og det tror jeg mottakeren ble også. Den er strikket i Nepal fra Drops på pinne 4,5. Herlig å slippe montering.

Så er lykkeboden ferdig malt og nesten helt ferdig innvendig også. Jeg kan ikke slutte å glede meg over den. I  går kveld lå jeg å bare nøt stillheten og lukten av nymalt treverk. Takk til "snekkarn". Han har virkelig stått på. Blir å sy gardiner i helga. Ha en flott lørdagskveld.


1 kommentar:

  1. Kjempeflott genser du har strikkt. Jeg elsker islandmønster.
    Jeg strikket for datter min og kjoler med dette deilige mønster også.
    Flott farger du har brukt. Hilsen til deg. God søndag fra Viola

    SvarSlett

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...