tirsdag 25. april 2017

 I påskeferien var Sara på besøk. Hun ønsket en toalettveske. Meningen var at jeg skulle hjelpe henne å sy en selv mens hun bodde her. Nå ble det ikke slik.  I midlertidig ble det sydd en veske til henne med de fargene hun ønsket og jeg klarte heldigvis å få den ferdig slik at hun kunne få den med seg.


 Det å være bestemor er det beste som finnes. Jeg nyter stundene med dem og kan ikke slutte å beundre dem og elske disse stundene.  Å få et vått småjentekyss  gjør selv regndagene til lykkestunder.  Lille Era på snart 6 år overnattet i helga. Da er det eventyr på sengekanten og høy kosefaktor. 


 Så er det "lykkeboden" som streder frem. Nå har vi begynt å male og jeg begynner å se resultatet. Klarer ikke slutte å glede meg over at jeg fikk dette lille huset. Jeg har ønsket meg dette så sterkt i flere år.  Disse gamle dørene er helt nydelige. Jeg har begynt å male dem og ser virkelig hvor vakre de er. Håper på litt varme og sol som tørker opp. Neste faktor er den nye platten som skal byggen utenfor.




I dag pakker vi sekken og kjører til Tåsjø. Nydelig dag med sol og vindstille, men det er bare 1 varmegrad i lufta. Blir sein vår i år. Men det velger jeg å tro som at når sommeren kommer SÅ KOMMERN. Ha en flott dag i solskinnet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fra en ferie....

Når en reiser til Rethymnon vet en hva man får.  Dagesvis med sol, varme, god mat, iskaldt øl og ikke minst herlig badestrender. Etter å ...