mandag 6. mars 2017

Over skyene

 er himlen alltid blå. Vi har flotte dager på Helgeland med sol og snø. Selvom det kan være bitenede kaldt prøver vi å komme oss ut en svipptur, ikke minst for å kjenne sola varmer. Dette fantatiske lyset som er kommet tilbake. Om morgenen i 6 tiden er det ikke så mørkt lenger når jeg kjører på jobb.
Timba elsker disse turene og han kan få løpe litt uten band.



Og endelig er Sagas marius-genser ferdig.  Hun ble veldig glad og den ble nydelig på henne. Snakk om "sommerføggel i vinterland".

Jeg strikket faktisk i størrelse 10 år. Mønster jeg har er veldig stor i størrelse tydeligvis. Men de unge jentene vil ha genseren litt "tight" så det var egentlig helt perfekt. Strikket i superwash fra Europris på pinne nr 3,5.

Med disse ord ønsker jeg alle en fin kveld .
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...