søndag 12. mars 2017

Babyteppe til Kristine Alvilde

Vi var så heldige å få besøk av en absolutt nykommer, en baby bare 4 dager. Nydelig og som alltid -  et vidunder er født. 
Jeg måtte bare sy et teppe til henne. I går kveld var det ferdig.


Teppet ble ca 1x1 meter og akkurat passe til en baby. Kan brukes til vognteppe også og det er alltid supert å ha med iulike situasjoner.
Jeg har mange rosa stoffer og det er godt å kunne bruke noe av lageret.  Fant sort og rosa prikket stoff til lukkekanten rundt og syns den passet perfekt.
Er bare spent på og håper motakeren blir tilfreds også.


Dette er Sagas t-skjorte som er blitt for liten. 

Den skal bli til en pute til rommet hennes. 

Masse ting som kan syes om av avlagte klær. Mye av mine utgåtte klær fra mitt klesskap er blitt ulike klær som tights og gensere til små-jentene. Herlig at ting kommer til nytte flere ganger. Gjenbruk står mitt hjerte nærmest i disse kjøpe-press tider. 
Nå er det bare 3 hele uker til påske.  Sola er høyere på himlen for hver dag og kjenner at det går rette veien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...