onsdag 25. januar 2017

Januar

I dag er det bare 7 dager igjen av januar,  som virkelig har fløyet av gårde i år. Det er herlige daga uten snø og kulde, nesten som en dårlig sommerdag faktisk, 8 gr pluss

Skal ikke glemme alt regnet og vinden vi har hatt, men stort sett så har vi ikke noe å klage over. 
Nå som dagene er korte og dagslyse minimalt, blir det ikke det store på noen av frontene.  For tiden strikker jeg på en mariuskjole/tunika. Og så har jeg strikket små votter og sokker.
Disse er til Lille Celin.


Disse som er rosa er til en baby som ikke er født enda.










Myrla ønsket ser selbu votter til jul. Men jeg fikk for liten tid og ble ikke ferdig, har strikket et par ferdig nå. Men de ble veldig store, må nok ned i pinnestørrelse.  Men vi er mange som trenger votter så noen vil sikkert ha dem.
Og lykkeboden skrider frem, men det er lite utenpå som vises nå. Petter har bjynt å legge panel og jeg er så  spent på hvordan det blir.






Ha en superfin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...