søndag 6. november 2016

Nå er jeg i full sving med julegave sying og litt til messa neste helg. Denne stjerneløperen er så artig å sy fordi du vet ikke helt hvordan den blir før den er ferdig. Jeg sydde en i lilla og som en adventsduk. Selv er jeg ikke flink til å pynte til advent, syns det holder med alt strevet til jul lell. Er som regel i gang med baking og litt vasking og har liten tid til å tenne lys og nyte mørketiden desverre he he. Men vet jo at det er det jeg skulle ha gjort. Synes heller den lange Januar og Februar er måneder man skulle tent mere lys.


Jeg og Timba kjørte en tur til stranda i går sånn at han skulle få løpt litt uten bånd.  Det var kjempe landvinds rokk og isende vind så vi ble ikke lenge. Etter mye om og men fikk jeg tatt noen bilder av dukene ute. Ikke så enkelt for sola var veldig lav og det blåste jo.




 JEg tenkte jeg skulle vente til solnedgangen, men det var så bitenede kaldt at selv Timba var ikke tung å be med inn i bilen igjen.
Vi har vært så heldige denne høsten med et nydelig vær. Nå er det kuldegrader, men sola skinner noen timer om dagene og det hjelper på.


Nyt øyeblikket



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ventemodus.

Etter ukesvis borte fra symaskina kunne jeg ikke holde meg borte fra sy rommet lenger. Der står 3 maskiner, alle ute av kurs for å si det pe...