lørdag 12. november 2016

JULEMESSE 2016

JULEMESSA ER I GANG. Som ifjord er jeg med på julemessa i år også. Jeg har litt i fra i fjord og noe nytt er sydd.


Sydde flere slike  SIKK SAKK  løpere og de bla solgt. Nå skal jeg sy flere som blir julegaver.


 TOALETTVESKE SYDD AV EN GARDIN REST. BLE SOLGT.


 Et noe slurvete bilde, men sånn var "stand" min idag. Skulle bestillt to bord, ble ganske sammenpresset. 
Må bare erkjenne at jeg er ikke noen selger, kjenner meg nesten litt brydd faktisk. Litt greit å ha strikking med for å ha noe å henge fingrene i. Gleder meg litt til morgendagen er over.
Go natt og sov godt.





1 kommentar:

  1. Synes at standen din var fin, jeg. :)
    Nydelige farger på alt, men spesielt fine farger på den rutete løperen.

    SvarSlett

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...