mandag 18. april 2016

Sydd i helga.

Jeg har sydd en veske til baby Celin. Den skal romme bleier, kremer, smokker og litt annet småtteri en babyjente trenger. Heldigvis hadde jeg en bit igjen av dette fine stoffet. Har sydd mange av dette stoffet.
Fra en dansk nett-butikk fant jeg dette fotball-stoffet.
Det passet absolutt til et lite og et stort penal til en fotballgutt. Det er bestandig så spennende å bestille stoff fra utlandet. Har fått bare positive opplevelser med det og prisen er noe annet enn her i Norge.
Så er det TIMBA som har nesa sin oppi alt. Han har vært "ligge borte hund" hos meg hele helga og vi gikk veldig lei av hverandre. Timba syntes nok jeg var kjedelig. Knapt tisseturer ble det, men iskald nordvind oppfordret ikke akkurat til lange gåturer.


Men jeg har også vært bestemor i helga. Fantastisk å kunne få lov å være det. Rare spørsmål og situasjoner og jeg har virkelig fått brukt lattermusklene i hvertfall og DET er da trim det også. Å gå hjem fra butikken med ei småjente i hver hånd og en pose lørdagsgodt i handelsveska er toppen på lykke . Da er det bare å nyte og være takknemmelig for rollen som er tildelt. Småbarnstiden kommer ikke tilbake desverre.
Som ikke det er nok så har jeg strikket mini mini sokker til babyborndukke.  Så små som det går an nesten. Bare 4 masker på hver pinne tenk...
Ha en fin mandagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...