tirsdag 26. april 2016

5 ÅR ER GÅTT




Men symaskina har jobba litt i helga og. En liten rest av batikkstoffet mitt er brukt i denne toilettveska. Dette blåe stoffet har jeg spart på lenge. Er ikke så lett å finne batikk lenger. Kanskje er det på vei ut av sybildet.

 Veldig gammelt stoff. Det har vært i syrommet mitt siden tidens morgen nesten. Av og til blir en lei av stoffene faktisk og det er alvorlig nok. Da er det best å skape noe fortere en svint ellers kan det komme i skade for å bli borte. En stor veske som rommer det meste om pjokken eller prinsessa skal på overnatting
I dag er det 30 år siden Tjernobyl.  Bare navnet smaker av sorg og forferdelse selv etter så mange år. Husker jeg var mye ute å syklet den våren i regnvær ofte som det er her på Helgeland. Lite visste vi, et par måneder senere ble jeg gravid, men heldigvis har ingen av oss til dags dato blitt syke. Jo verden er et farlig sted, det gjelder å leve mens en gjør det.... ellers kan det bli for sent. 
Ha en fortreffelig kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...