lørdag 7. november 2015

Snart julemesse 2015

 Har syddt 3 juleløpere og 5 par grytekluter til julemessa vi skal ha i morgen. Gleder meg og gruer meg som vanlig. >Er ikke den fødte selger desverre og av og til er jeg pinlig berørt når kundene kommer og ser på det jeg har sydd. Jeg har aldri gått å lært noe og føler mye er litt tatt på sparket og ikke helt etter konseptet slik en skikkelig sydame ville gjort det. Men lysten driver meg til å fortsette hver dag.( Hurra for meg)


Jeg klarer liksom ikke la være heller skjønt sånne har jeg sydd utallige av til hver jul. Tror de blir hengende mest til pynt på kjøkkenet i jula.

 Forrige helg var det Halloween og jeg glemmer ikke hvor moro det var ilag med ungene. Det er lov å være barnslig på en sånn kveld. Var på stort Halloween party på ungdomshuset til glede for store og små.


Svake solstråler no så seint på høsten, men men, sol er alltid energigivende og det er ikke rart vi er tappet for krefter i mørketiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...