søndag 15. november 2015

En nydelig november dag.

Vi har nydelig vær for tiden med lav sol og gullskinnende fjell og åskammer noen stakkars timer midt på dagen. I dag har det vært ekstra fint og enda til på en søndag. Vi har vært i barndåp idag og magen er litt overbelastet for å si det mildt.  Nydelige kaker og man klarer ikke stå imot.











Sydde mange slike toilettmapper, men alle ble solgt. Nå mangler jeg glidelås for jeg har flere jeg må sy før jul. Skulle bodd nærmere Stoff og Stil, (sukk)
 Flere av stoffene jeg bruker her er veldig gamle, må slanke varelageret mitt en del.









Prøvde meg på to bleieposer etter oppskrift i ei sy-bok. Hadde så fint bamsestoff.  Planen er å gi disse i julegaver. De lukkes med trykknapp og rommer sikker 5 bleier.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...