søndag 25. oktober 2015

25 timers døgn.

En laaang og super søndag. Må bare si det, et time ekstra gjør susen. Har fått gjort masse idag og jeg har kosa meg i min tosomhet med symaskina. Ute har det regnet, hagla og et ørlite solgløtt titta fram.  Jeg har sydd ferdig babyteppet som har ligget uferdig i evigheter. I dag ble kanten rundt ferdig.

 Ser det ble mye blått. Vil nok være et gutteteppe....
En kjøkkenbenk løper og grytekluter.  Disse er sydd i kjedelig grått, men blomstrene gjorde susen.

 Som vanlig sydd etter innfallsmetode, ofte blir det mye bedre enn å sy etter andres mønstrer.

Så er det med "oss to" som pepper og salt, for evig sammen, ha en fin kveld der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...