lørdag 15. august 2015

Til Høna vesker er ferdige.

Jeg har sydd nye sitteputer til Nynna. Hele tre stykker i 60x60 cm. Skulle ha gjort det i flere måneder, men bare blitt utsatt. Nå er de imidlertid endelig ferdige. Kjøpt på Stoff og stil i Trondheim. Tror sannelig jeg må bestille innerputer også derfra, her vet jeg ikke hvem som evnt selger så store, ikke Jysk ihvertfall.


 Det ble 3 nye "Til Høna" sydd. De er fargerike og  litt uanstendig på en måte, he he.


Nå igår 15 august kom sommeren til Sømna. 25 grader og sol fra skyfri himmel. Alt som skulle vært gjort i sommer skulle liksom gjøres på en dag. Jeg fikk vasket og støvsygd bilen, klippet plenen og beiset altan, men det var det ikke mere tid igjen. Hus og garasje som skulle males iår, ble satt på vent. Nå er jeg usikker på om vi orker sette igang. Det er liksom på tampen av sommeren og det blir skummelt dersom vi ikke får malt ferdig.Å gå å se på en havferdi jobb hele vinteren frister ikke akkurat.
Her er mine gode hjelpere på kjøkkenet. Like ivrig begge to når vaffelrøra ska laget.
No er det vakre kvelder på Helgeland og vi må bare nyte.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...