tirsdag 4. august 2015

Ny stor toilettveske.

Fikk stoffpakke fra Stoff og Stil i forrige uke. Like spennende hver gang. Et foto av stoffene er ikke det samme som å få ta på dem. Men likevel, er så glad Stoff og Stil finnes.
Kjøpte dette stoffet som var helt nydelig.
 Lekre foto i "gammel stil" eller vintage om en vil.
Jeg sydde en stor toilettmappe og en liten sminkepung. Toilettmappa rommer alt til ferieturen eller "week-end". Sydde den ekstra stor denne gangen. Synes den var så fin at jeg vurderer å ha den selv..... Angrer litt jeg ikke kjøpte mer av dette stoffet.

Dette er sminkeveska.


På søndagen hadde jeg besøk av denne "glajenta" med melkebart og det gladeste smil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...