torsdag 6. august 2015

GJENBRUK

 Gammel stol som jeg har hatt i mange år. Det var pappa sin stol i sin tid. Ser bare at den ble som ny med nytt trekk. Ny hvitmaling og vips.

Disse sorte skoene sto jeg med i hånden og tenkte å kaste, ikke fordi dem var utslitt, men bare veldig kjedelige. I siste liten husket jeg å ha sett noen som malte gamle sko for å gi dem litt lenger levetid
Synes ærlig talt de ble skikkelig lekre og passer alldeles perfekt til sydenkjolen min.

Kunne ikke la være å gi disse også en "new look". De er sprayet med rosa lakk. Ble litt ujevnt lakkert fordi det er ikke helt enkelt med spray heller. Strålen tar liksom sin egen retning he he.
Kan hende de også blir syden sko. De er veldig gode å gå lenge med og passer til byvandring he he he.
I kveld har jeg hatt besøk av verden beste damer fra jobb. Har hatt en flott kveld og ikke nok med det, men vi har tidenes finaste solnedgang. Ha en fin kveld det ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

JEG ER IGJEN VELSIGNET.

Endelig er det såpass vær at jeg kan ta ut el-sykkelen min. Jeg har ventet spent på den første sykkelturen og fy flate sier jeg bare.... for...