torsdag 16. juli 2015

Symaskina mi og meg.

 Joda jeg måtte bare ta en liten syrunde. Symaskina mi så helt forlatt ut på syrommet og det var som om alle stoffene ropte på meg. Så ble det en sommerløper i enkel stil med lapper uten mål og mening. Faktisk er den penere i virkeligheten, bilder kan lyve av og til. Den er så lang at den rekker over hele salongbordet. Vet ikke helt om den blir min eller havner i den store esken.
 Og så ble disse fire apene i familien ferdigsydde. Nå sitter dem i all sin enfoldighet og ser på meg. Lurer kanskje på hvilken skjebne som venter. Håper noen småtroll ønsker seg en, syr øyne i stoff heretter slik at de ikke er farlige med hensyn til knapper som kan løsne.
 Sist jeg var i sverige fant jeg nye par sokker som egner seg til apesying. Mye arbeid, men er så artig lell.
Skal ikke si så mye om sommeren hittil, men ikke noe å skryte av heller.
Ha en fortryllende kveld der ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Langs hver en vei...

 Da jeg tok på joggeskoene i går for en gåtur, var det lenge siden sist. Med en nyoperert kropp (for 14 dager siden) , har jeg tatt det litt...